Welcome to our website !

A WEEK OF HOME DESIGN #2

By Sunday, March 01, 2015 , , , , , , , , , , , , , , ,



Here we go, I didn't have time to post much this week (please apologize, I'm new at this, I still need to get used to it), but I couldn't miss our traditional weekly appointment "A week of home design".   This is week number 2. Hope you will like my selection as much as I do...  Enjoy!

Et voilà, une semaine de passée, (tellement vite que je n'ai pas eu le temps de poster tout ce que je voulais sur le blog...), mais je ne pouvais sûrement pas manquer notre désormais traditionnel ;-) rendez-vous hebdomadaire, où je vous présente les images de déco que j'ai préféré cette semaine sur la toile. Voici la sélection numéro 2.


1. This kitchen wall on That kind of woman
2. This industrial dinning area on 79 ideas
3.  This industrial kitchen shelves on Design sponge
4. This bedside table on Dust jacket
5. This dinning room with the golden light on Planet deco
6. These aromatic herbs in the kitchen on CAISAK.
7. This little ceramic jars by Ylva Skarp X Annaleena on Vosges Paris
8. This kids room on The design chaser
9. This living room with the crate shelves on Planet deco

So, does these give you ideas for your home?

Alors, est-ce que ça vous donne quelques idées pour chez vous ?

You Might Also Like

0 commentaires