Welcome to our website !

DIY DUVET COVER

By Wednesday, April 01, 2015 , , , , , , ,



Some time ago, after she went too big to sleep in her baby sleeping bag, I wanted to sew Leni a nice and comfy duvet cover.
I found this tree fabric at Emmaüs, and I directly liked this mix of purple, yellow and blue. I think it fits perfectly in her very colorful room. I then added purple fabric for the back side and the upper front side and I placed yellow bias in between to make it more lively. I really like it and Leni sleeps like a baby... Mission accomplished!

Il y a quelques temps, alors que Leni devenait trop grande pour dormir dans sa gigoteuse, j'ai décidé de lui coudre une jolie housse de couette. J'ai trouvé ce tissu arbre chez Emmaüs, et j'ai tout de suite aimé ce mélange de violet, de jaune et de bleu. J'y ai ajouté un tissu uni violet et un biais jaune pour égayer le tout. Je l'adore et Leni dort comme une bébé sous sa couette... Mission accomplie !






To see more photos of Leni's bedroom, it's over here...

Pour voir plus de photos de la chambre de Leni, c'est par là...

You Might Also Like

0 commentaires