Welcome to our website !

SUMMER MOODBOARD

By Wednesday, June 24, 2015 , , , ,


Oh yes, summer is here (although right now the weather outside is not really proving it) and it's gonna be time to enjoy all the good things it has to offer :-)
For me, summer rimes with good time on the sea side, sandy beaches, transparent water, picnics along the sea, gorgeous sunsets on the sea, fresh fruits and vegetables, golden fields and light dresses... I know it's very cliche, but when summer finally comes, we have every right to dream, no?!
This year's summer moodboard has dominant tones of blue, which is always a very inspiring color for  summer time! I already made a spring moodboard, so here is the second one. Happy summer to all!

Eh oui, l'été est là (bien qu'en ce moment, la météo nous contredise) et je compte bien profiter de tout ce qu'il a à nous offrir :-)
Pour moi, l'été c'est des plages de sable, des eaux transparentes, des piques-niques sur la plage, des couchers de soleil sur la mer, des fruits et légumes frais, des champs dorés et de jolies robes légères... Je sais, c'est cliché... mais quand l'été arrive enfin, on a bien le droit de rêver non ?!
Cette année, mes inspirations de l'été se conjuguent en nuances de bleu. Alors, après ma moodboard printemps, voici la moodboard été. Bon été à tous !!!




Where to find the photos / Où trouver les photos :


And if you want to get more summer inspiration, you'll find a lot on my pinterest board over here.

Et si vous cherchez encore des inspirations pour l'été, allez voir mon tableau pinterest ici

You Might Also Like

0 commentaires