Welcome to our website !

IN PARIS AT MARIE & LOÏC

By Monday, September 28, 2015

Hello,

It's nice to be back after a looooong summer break from the blog. Today, I wanted to show you a little bit about my sister and her boyfriend's apartment in Paris. I stayed for a short time at their place in August (for the first time since they moved in) and even if I knew they had great taste and a super sense of style, I really felt in love with the place as soon as I arrived. Every little corner is beautifully arranged, mixing cactuses with plastic dinosaures, vintage discoveries with DIY creations from Marie. There's a lot of wood everywhere, contributing to the very warm atmosphere of the place.

But enough talking, here are the photos... And if you're planning a trip to Paris and you want to enjoy this merry little apartment or if you just want to see more of it, check it on Airbnb here!

De retour après un long été sans le blog. Aujourd'hui, je voulais vous faire découvrir un peu de l'appartement parisien de ma soeur et de son copain Loïc. J'y ai séjourné un peu cet été (pour la première fois depuis qu'ils y ont emménagé) et même si je savais déjà qu'ils ont beaucoup de goût et un style génial bien à eux, j'ai vraiment eu le coup de foudre pour leur appart dès mon arrivée. Chaque recoin est joliment agencé, les cactus se mêlent aux dinosaures sur les étagères vintages et les DIY de Marie finissent de décorer l'appart. Le bois, présent dans toutes les pièces et sous toutes ses formes contribue à donner à l'endroit son atmosphère ultra chaleureuse !

Mais assez parlé... voici les photos ! Et si vous prévoyez un voyage à Paris et que vous cherchez un coin sympa ou dormir, ou si vous voulez juste voir plus de photos de l'appart, c'est sur Airbnb que ça se passe... par ici !














You Might Also Like

0 commentaires