Welcome to our website !

AUTUMN MOODBOARD

By Monday, November 23, 2015 , , , , , ,



   
I wanted it to be some kind of a tradition here on the blog, and I'm already so late with the third one. Anyway, I started to prepare this some time ago, and even though it's already snowing outside and december is almost here, let me present you.... taratata... my autumn moodmoard :-)

Je voulais en faire une sorte de tradition sur le blog, et je suis déjà bien en retard pour poster la troisième. Mais bon, ça fait un moment que je la prépare, et même s'il a neigé hier et que décembre arrive... Mesdames et messieurs, laissez-moi vous présenter... ma sélection d'automne :-)






Where to find the photos / Où trouver les photos :

Pumpkin family / Famille de courges

And if you want to warm up a little, you can have a look at the summer moodboard or the spring moodboard
Et si vous souhaitez vous réchauffer un peu, vous pouvez toujours revoir les sélections printemps et été... 

You Might Also Like

0 commentaires